درخواست پرداخت هزینه تماس در سرویس" به جای من" رایتل
نوشته شده توسط : امیررضا

در بین مردم همیشه استفاده از اینترنت و تماس با همدیگر بسیار زیاد بوده است به طوری که هر از گاهی برای مردم قبض هایشان زیاد می اید.اما برای کسانی که سیم کارت اعتباری دارند بعد از هر مکالمه هزینه مانده از اعتبار هایشان را نشان می دهد. برای کسانی که سیم کارت اعتباری دارند هزینه مدیریت بسیار عالی است و می توانند که به راحتی از همه چیز لذت ببرند. اما در مواقع ضروری ممکن است که اعتبارشان تمام شده باشد.رایتل برای کسانی که سیم کارت های اعتباری رایتل را دارند کاری کرده که بسیار جذاب و جالب بوده است و آن هم سرویسی است که به مخاطبانش اجازه می دهد که بتوانند از دوستان و آشنایان برای تماس های ضروری در خوات کنند که هزینه تماس را پرداخت کنند.برای این که رایتلی بتوانند این سرویس را فعال کنند باید پیش کد 44 را بگیرند

در چنین شرایطی امکان رد یا قبول تماس سرویس" به جای من" برای مشترک مقصد وجود دارد که در صورت عدم پذیرش، تماس برقرار نخواهد شد. ولی در صورت پذیرش سرویس، مخاطب تماس هزینه مکالمه را متقبل می شود که در صورت، هزینه تماس از شارژ ریالی مشترکین اعتباری مقصد کسر می گردد و یا به قبض پایان دوره مشترکین دائمی اضافه خواهد شد.

 

نکات و شرایط سرویس به جای من:

·        این سرویس به صورت پیش فرض برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری رایتل فعال می باشد.

·        استفاده از این سرویس برای همه کاربران اپراتور رایتل رایگان بوده و هیچ گونه هزینه اضافی برای مشترکین نخواهد داشت.

·        در صورتی که مشترک مقصد، سرویس "به جای من" را بپذیرد، کارکرد بر حسب تعرفه یک تماس درون شبکه رایتلی یعنی معادل 70 ریال و از شارژ ریالی ایشان محاسبه می شود.

 

"سرویس به جای من " می تواند یک سرویس کاربردی و راهگشا برای همه کاربران در شرایط اضطراری باشد، ولی اصلی ترین مشتریان این سرویس خانواده ها هستند تا در مواقعی که فرزندانشان شارژ کافی برای برقراری تماس ندارند، بدون نگرانی و به راحتی امکان برقراری ارتباط با آنها را داشته باشند.

 

مشترکین سیم کارت اعتباری رایتل و سیم کارت دائمی رایتل می توانند با استفاده از روش های زیر از این سرویس استفاده نمایند:

·        شماره گیری کد دستوری # شماره رایتلی مقصد *444 *

·        شماره گیری شماره رایتلی مقصد بعد از پیش کد 444

 

در این سرویس امکان انتخاب زبان و مدیریت شماره های مجاز و غیرمجاز در برقراری ارتباط وجود دارد که برای استفاده از این قابلیت؛ مشترکین باید کد دستوری # 444 * را شماره گیری نمایند.

مشترکین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رایتل به آدرس www.rightel.ir مراجعه نموده و یا با مرکز خدمات مشتریان ( به شماره رایگان 200 از سیم کارت رایتل و شماره 09202000000 از سایر خطوط ) تماس برقرار کنند. سامانه پاسخگویی آنلاین رایتل نیز جهت گفتگوی آنلاین با کارشناسان مرکز خدمات مشتریان در خدمت علاقمندان می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: